.

.

maandag 27 februari 2012

PLUK DE DAG!

Het is eindelijk ècht lente hier. Vanmorgen al vroeg in de bibliotheek rond gestruind, wil me verdiepen in Quantum Touch, en dat begint met er over te lezen. Het was rustig in de stad, de winkels waren nog gesloten, dus heb op mijn gemakkie ook even het centrum doorgelopen, helemaal in het "nu" alles bewust bekeken, het was een beetje een ontdekkingsreis terwijl ik al mijn hele leven in deze stad woon. Zag allemaal nieuwe dingen.

Ik besloot een kop koffie te gaan drinken, loop de gelegenheid binnen, en zie aan een tafel een vrouw alleen zitten, en vroeg of ik bij haar aan mocht schuiven, ik had wel zin in een praatje even. We raken in gesprek, en blijkt dat zij een praktijkje heeft en Quantum Touch healings geeft! Een interessant gesprek volgde.....mooi hoe alles soms zomaar samenkomt, toen ik in mijn autootje stapte en naar huis reed dacht ik wooow, wat een mooie dag, en het was pas 12u!!

Wie wilt weten wat Quantum Touch is: www.quantumtouch.com








Geen opmerkingen:

Een reactie posten