.

.

vrijdag 10 februari 2012

Hoog sensitief persoon zijn...

Ik ben een zg HSP, hoogsensitief persoon...is dat makkelijk? Voor mij niet. Ik weet het ook pas sinds 10 jaar ongeveer Ik voelde me altijd anders...beetje ingewikkeld, niet begrepen, een buitenstaander ook, ik hobbelde maar n beetje mee in de maatschappij eigenlijk, tot ik ziek werd...en de bedrijfsarts mij naar een pschycholoog stuurde, die testte mij en analyseerde me als HSP. Toen had dat "ingewikkelde" van me dus een naam, en ben ik me in de materie èn in mezelf gaan verdiepen. Eindelijk begon ik mezelf een beetje te begrijpen, ontdekte dat ik ook heldervoelend ben, en leerde langzaam om met het onbegrip van anderen, èn met mezelf om te gaan. Ik neem snel stemmingen, pijn en gevoelens van anderen op en vroeger kon ik daar dan dagenlang van slag van zijn, dat is nu niet meer zo, ik ben daar een stuk krachtiger in geworden,heb geleerd hoe ik mezelf kan beschermen, sta steviger in mijn schoenen nu. Natuurlijk is er af en toe een terugvalletje, maar ik heb geleerd om te kijken waar het vandaan komt en mezelf weer in mijn kracht te zetten.Mijn spirituele ontwikkeling is in volle gang, met name de laatste 2 jaar, en ik word een steeds "mooier" mens, als ik in de spiegel kijk zie ik een mens waar ik van hou, een mens dat trots op zichzelf is, een gelukkig mens! At last! Voor alle mensen die dit lezen en zichzelf er van verdenken dat ze misschien òòk hoogsensitief zijn zet ik hier een lijstje met kenmerken neer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten