.

.

donderdag 23 februari 2012


SOMS HEB JE VAN DIE DAGEN...

Dan wil het niet.....gisteren had ik zo'n dag, en vandaag was niet veel beter.

Van de "verlichtte" mens in mij geen spoor...iemand maakte mij erop attent dat ik mijn positieve denken kwijt was, ik had ook geen zin om te zoeken.

Ik ben er gewoon ff klaar mee....klaar met een sms verzenden en dan geen antwoord krijgen, er zal wel een reden voor zijn (die is er altìjd natuurlijk), klaar met mijn oude autootje een schouderklopje geven omdat ze me tòch maar steeds daar brengt waar ik zijn wil, klaar met mijn hond die tegenwoordig om het uur naar buiten wil, klaar met mijn laptop die vreemde dingen doet waar ik niet om vraag en bovendien zo traag als een slak is, klaar met begrip opbrengen voor mensen die zichzelf in de problemen brengen en ook klaar met de mensen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben, klaar met uitleg geven over wàt dan ook, aan wie dan ook, en....klaar met nadenken over waarom ik al 2 dagen zo ben/denk....het is zoals het is. ik ben klaar met deze dag, zin in een mooie aangrijpende film, languit op de bank vanavond, telefoon uit..laptop uit, deurbel uit...klaar!

Morgen weer een nieuwe (lees betere) dag. Het word tijd voor de Lente...ben wel klaar met de winter ook!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten