.

.

woensdag 26 november 2014

Magische Krachten

Tijdje geleden weer begonnen met mediteren, iedere ochtend, ik ben tegenwoordig al vroeg op,dan is het nog donker buiten en zo vredig nog. Het is alsof je even alleen op de wereld bent. Mijn hond komt dan altijd op mijn schoot zitten en mediteert als het ware mee, ik vind dat zo tof! Er "hangt" dan zo'n fijne energie om ons heen. Mijn hond is niet zomaar n hond, we hebben elkaar gekozen, bijna 2 jaar geleden dat was zo voorbestemd.Ik weet het zeker. Als ie wel es een beetje ziekjes is leg ik hem mijn handen op en hij is weer in orde. Dat deed ik ook bij een eerdere hond die ik had, 13 jaar lang mijn maatje door dik en dun geweest, het hielp ook bij hem meestal, later kreeg ie epilepsie en werd hem een aanval fataal. Tja, die epilepsie, daar kon ik hem niet bij helpen, de pillen van de dierenarts trouwens ook niet.

Laatst belde een kennis, haar kat al een paar dagen lusteloos, wilde niet eten en lag maar wat in zijn mand, ik ben niet zo met katten maar dacht het is het proberen waard,heb die kat nu 3x behandeld, en gister heeft ie voor het eerst weer gegeten kreeg ik vandaag te horen. Dat is toch geweldig? Dieren zijn zo puur, het is mooi om dit te kunnen doen, toch maar es onderzoeken of ik dat verder kan ontwikkelen, die "magische"krachten.

Word ongetwijfeld vervolgd...








Geen opmerkingen:

Een reactie posten