.

.

zondag 17 juli 2016

Over fybromyalgie en CBD olie vervolg...

Sinds ongeveer 7 maanden gebruik ik nu de CBD olie, en..het helpt! Eindelijk iets dat betaalbaar is en echt werkt. Ik heb meer energie en minder pijn.Het duurde wel een maand eer ik er iets van begon te merken, nu na 7 maanden wil ik niet meer zonder. Tegenwoordig neem ik geen andere pijnstilling meer, heel af entoe een paracetamol, want ik heb ook wel es gewoon hoofdpijn natuurlijk. Ik ben niet volledig pijnvrij,dat niet, maar toch veel beter dan ik de laatste jaren was.De magnesium neem ik ook nog steeds, verder eet ik zo gezond mogelijk, en blijf ik bewegen dat is enorm belangrijk! De olie die ik gebruik bevat 1,5% CBD dat is niet zo veel, maar voor mij genoeg. Ik neem 8 druppels per dag verdeeld over 2x 4. Ik koop het bij Mediwiet, het is booming bussines met die olie dus komen er steeds meer mensen die het verkopen, maar ik wil wel geen rotzooi in mijn olie, en heb wat dat betreft het meeste vertrouwen in Mediwiet.De olie is ook makkelijk zelf te maken, alle info op www.mediwiet.nl. Ik zou zeggen probeer het eens, het werkt niet alleen goed bij Fybro, ook vele andere kwalen staan op het lijstje.

Hiermee sluit ik het thema fybro af. Wie dit leest en het gaat proberen wens ik veel succes
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten