.

.

dinsdag 31 maart 2015

Over Fybromyalgie gesproken (het vervolg)

Ik beloofde om een vervolg te schrijven over mijn ervaringen met de Reishi-thee, de powerstrips en de magnesium.
De Reishi-thee, doet niets voor mij, maar dat wil niet zeggen dat een ander er ook niets aan heeft. Het is het proberen altijd waard. De magnesium werkt wel, het ontspant de spieren dat betekend minder kramp en het geeft je energie, tegen de moeheid helpt het dus ook.

Ik moet zeggen dat de powerstrips top zijn! Ik had een pleister op mijn knieën geplakt en 48 uur laten zitten, ik had vrijwel meteen baat erbij, heb gewinkeld, flink getippeld dus en dat met geen pijn! Heerlijk...na die 48 uur heb ik een dag niet geplakt, daarna de 2e pleister, en weer 48 uur geen pijn. Ik vind ze super...ze zijn alleen nogal aan de prijzige kant helaas.

http://www.organogold.com/nl-nl/ voor de Reishi thee. Die is betaalbaar.

Pleisters: FGX Powerstrips Facebook je kunt een proefpleister aanvragen, er zijn ook distributeurs in NL.

Magnesium: online of bij de tuinen. Neem dan wel magnesium carbonaat, andere vormen kan je lichaam niets mee. Sjek het op Google anders.

Tot zover....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten