.

.

donderdag 27 november 2014

Michelle Knight

We hebben allemaal een verhaal, we worstelen allemaal wel met iets, ook ik heb mijn verhaal, we dealen er allemaal op ons eigen manier mee.

Ik keek naar een tv programma en zag 2 intervieuw's met Michelle Knight. wat een inspirerende jonge vrouw met een sterke persoonlijkheid.Ze werd beschreven als iemand met een verstandelijke beperking, waar dus echt niets van klopt.Ze werd gekidnapt en heeft 11! jaar opgesloten in het huis van een psychopaat ergens in Amerika, geketend, en heeft enorm veel verschrikkelijke dingen meegemaakt, echt enorm verschrikkelijk, maar in die verschrikkelijke situatie ook nog anderen geholpen en gered, na haar werden er nl nog 2 meisjes gekidnapt en in hetzelfde huis opgesloten waarvoor ze heel veel martelingen op zich genomen heeft, zodat die gestoorde persoon hun niet zou schaden.

Ze leefde volkomen alleen heeft geen familie, nadat ze zich wisten te bevrijden was er dus geen familie die op haar wachtte, sterker nog, er heeft al die 11 jaar helemaal niemand naar haar gezocht en ze stopten haar in een verpleeghuis nadat ze vrij was, ze was immers verstandelijk beperkt?! Ze heeft daar nog 2 maanden gezeten.Ik heb gekeken met een rotsbrok in mijn keel, hoeveel kan een mens aan?

Er word wel gezegd dat we allemaal met een reden hier op aarde zijn, dat we een taak hebben gekregen,en deze vrouw had absoluut een taak, een hele zware taak.Het is een wonder dat ze nog leeft. Ze is een inspiratie voor mij en voor de hele wereld.

Michelle Knight...nooit eerder heeft iemand zoveel indruk bij me achter gelaten. Een heel bijzondere vrouw.








Wie geinteresseerd is in het verhaal van Michelle: Ze heeft een boek geschreven (zie foto) en de gesprekken zijn te vinden op Google

Geen opmerkingen:

Een reactie posten